Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2010 00:06 - Шокиращ клип!+ още един!!
Автор: pelikan4o Категория: Новини   
Прочетен: 44105 Коментари: 70 Гласове:
10

Последна промяна: 01.09.2010 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След като, преди няколко дни клипа с жената, пускаща котка в контейнер, обиколи света, днес друг, далеч по-брутален клип, шокира не само природозащитниците.
"Момиче хвъркя кученца в река"
http://www.liveleak.com/view?i=bb4_1283184704



*********************************************************************************************

След като дискусията премина в малко по-друга насока, по-долу добавям клипа meet your meat или по-точно ужасяващият път на пържолата/и не само/ от раждането до тигана/почти/... Предупреждавам, че клипът съдържда доста жестокости и не е препоръчителен за хора със слаби нерви, сърца...и т.н!

*
|/
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Тагове:   клип,


Гласувай:
14



1. анонимен - Пич , не го гледах предишния клип
01.09.2010 01:02
ама и този няма да го гледам .
Не може ли просто да ги отстрелват такива изроди ?
Баш преди сън не ми се гледа нещо такова .
Иначе се радвам , че пак се вясваш из блога . Май отсъства доста време ?
Поздрави !
цитирай
2. анонимен - Наистина зловещо
01.09.2010 04:02
Искам да подпиша подписка :D:D:D
цитирай
3. анонимен - Подкрепям
01.09.2010 11:59
По-добре така, отколкото да ги пуснат по улиците и да хапят децата.
цитирай
4. анонимен - Izrodi. . . ako trqbva da se prati sms ...
01.09.2010 12:01
Izrodi... ako trqbva da se prati sms za bolno dete vsi4ki se pokrivat, no za ku4enca i kotenca vsi4ki mileqt...
цитирай
5. анонимен - nefelin, ти явно си от онези крас...
01.09.2010 13:36
nefelin, ти явно си от онези красавци, които обичат да игнорират даден проблем за сметка на друг - 'какво сте седнали да се притеснявате за изсичането на горите в амазонка, знаете ли колко умиращи от глад деца има в етиопия?'. но нали се сещаш, че все отнякъде трябва да се почне. иначе с този манталитет никога нищо няма да бъде свършено.

междудругото има една подробност, която ти убягва. човечността започва от отношението към животните. не може (повтарям - НЕ може) да бъдеш човечен към хората, ако не си човечен към животните. и да, повярвай ми, двете са толкова свързани, че си нямаш на идея...
цитирай
6. анонимен - 007
01.09.2010 13:36
На кучевъдите може да им звучи жестоко, но това си е направо лека смърт. На един познат една улична кучка му стовари седем кученца в двора, човекът се чудеше какво да ги прави и накрая ги натовари в колата и ги пусна някъде на полето, където най-вероятно са умрели бавно и мъчително от жажда и глад. Тъй че не съдете момичето, вярно че се кефеше да ги мята, но поне ги уби бързо.
цитирай
7. nikatxc - А давенето не е ли бавна и мъчителна ...
01.09.2010 13:50
А давенето не е ли бавна и мъчителна смърт?!Що за изрод трябва да е човек,за да причини това на напълно невинни и беззащитни същества???Да ги бяха раздали!Малките дечица веднага щяха да ги награбят като сладолед.Не виждам причина поради,което ТАЗИ постъпка може да бъде разумна!
цитирай
8. анонимен - ?????
01.09.2010 14:08
Тази мръсна курва,заслужава да я утрепат публично с камъни,дано и нея я хвърлят на средата на някои океан.
цитирай
9. анонимен - Само така!
01.09.2010 14:25
Страхотно! Тази бих я поканил в моя квартал за да напълни Перловската река с кучешки трупове. Като гледам добре се справя, а нашата кметица нещо никак не я бива и не може е с една глутница да се оправи.
На мен клип ами хареса. Споделих го с приятели. Дори във фейсбука много хора гласуваха с "Харесва ми" което е страхотно.
Между другото забелязвате ли вие какви коментари пишете - готови сте да убиете момичето заради това че тя е убила кучета? Осъзнавате ли колко нелепо е всичко това? Живота на нито едно човешко същество не може да бъде сравнявам с живота и на "най-интелигентното" животно.
цитирай
10. анонимен - Смърт за едрите улични, злобните и излишни домашни кучета/хищници
01.09.2010 14:34
Както казват по нагоре колегите от по-горните коментари, по-добре така отколкото да ги пуска по улиците. Съгласен с 14 коментар.
цитирай
11. анонимен - Не знам мъж ли си или жена (доколкото изобщо си човек),
01.09.2010 14:38
Но със сигурност мога да ти предрека едно - ти деца няма да имаш. Припомни си днешния ден, докато обикаляш с години клиниките за оплождане.
цитирай
12. анонимен - Те ще доплуват до брега сигурно. ...
01.09.2010 14:40
Те ще доплуват до брега сигурно. По-добре да ги беше дала в зоопарка да нахранят питона с тях.
цитирай
13. анонимен - Но със сигурност мога да ти предрека ...
01.09.2010 14:50
анонимен написа:
Но със сигурност мога да ти предрека едно - ти деца няма да имаш. Припомни си днешния ден, докато обикаляш с години клиниките за оплождане.


зли хора.... но по-добре хора от колкото песове.
цитирай
14. анонимен - Госпожи и господа природозащитници, спазвайте обществените бит и обичаи
01.09.2010 15:05
За съжаление, годините и опита ми е потвърдил, че много от така наречените природозащитници са вонещ труп в обществото. Със своите налудничави идеи, нямащи нищо общо с естествените човешки порядки, се опитват да насадят в обществото своите налудничеви идеи и прийоми. Ще дойде време, когата на обществото ще му писне от тия лигавщини и ще им отреди място на боклука, където им е мястото. Обществото, колкото и да е противоречиво, на първо място слага Човешкия живот, предимствено детския. Животните са опитомявани от дивата природа за да служат на Човека, а не той да се превръща в техен слуга. Да нарушаваш обществения бит и закони, означава че рано или късно ще бъдеш запоките извън това общество. Не слагайте пръчка в колелото, ще се счупи. Ако е по-дебела, може да счупи вашите ръце. Природозащитниците трябва да се съобразяват със вековно изградения бит и закони на развитие на обществото, а не да се мъчат да прокарат идеи, противоречащи на нормалните бит и обичаи.
цитирай
15. magikaa - междудругото има една подр...
01.09.2010 15:12
анонимен написа:


междудругото има една подробност, която ти убягва. човечността започва от отношението към животните. не може (повтарям - НЕ може) да бъдеш човечен към хората, ако не си човечен към животните. и да, повярвай ми, двете са толкова свързани, че си нямаш на идея...


Няма как да ти повярва щом досега не го е разбрал. И децата му няма да ти повярват, и те няма да разберат - просто ще са поредните участници в подобни клипове и ще се чувстват герои. А и четейки болшинството от коментарите под постинга, няма да са единствените. За съжаление...

" Не познавам звяр, който да не изпитва поне малко чувство на жал и милост. У себе си такива чувства не откривам – защо ме наричат звяр тогава?!"
Хенри VIII
цитирай
16. анонимен - Да речем, че съм изтрещял - изтрещял ...
01.09.2010 15:21
Да речем, че съм изтрещял - изтрещял съм. Ама не дотолкова, че да не мога да разбера, когато някой ми се присмива в лицето. Гледай, целокупно население - без да си си сменило чипа, все още некачествен матр'ял и шибан народ:

http://www.nsi.bg/img/NOVINI/BIG_IMG_1280491958254.jpg

Това е снимка от официалната страница на НСИ. Това е емблемата на преброяване 2011. Пак ли ни пробват? Както всеки път - хвърля се нещо публично, за да се види дали все още имаме сили за реакция. Но моето впечаление е, че вместо да се обезкуражаваме, с годините взехме да се надигаме все повече, така че и сега няма да е различно. Убеден съм, че ще им покажем, че не сме - и никога няма да бъдем - в поза "предавам се" с вдигнати ръце!!! Дерзайте, братя и сестри българи, разпространете поредния опит за подигравка с нас, който отново ще срещне решимостта ни!

п.п. извинявам се на автора на темата, че спамя, но искам повече хора да го видят и обмислят навреме.
цитирай
17. анонимен - Каква човечност? Ние човеците сме ...
01.09.2010 15:31
Каква човечност? Ние човеците сме хищници. Ние се храним със животни. Пилета, прасета, агнета, телета, риби, раци, кенгуа (в Австралия), морски свинчета (в Перу), Кучета (във Виетнам), полу-излюпени яйца на патица (в южна америка) и т.н. Ние сме такива каквито природата ни е направила и не можем да станем нито вегетарианци на сила нито да спрем да сме хищници защото това било човечно и видиш ли е лошо да ядеш месо защото така си по-мил и достоен за гейското общество в което живеем.
цитирай
18. vmir - Гордото "мъжко" девойче е рускиня, а там социализмът има далеч по-дълбоки корени.
01.09.2010 15:47
Обяснимо е все още и у нас състраданието да се приравнява с педерастията - преди 20 години направо щяха да приемат за невменяемост съчувствието към садистично убитите животинки, а официозните психолози до един щяха великодушно да доказват, че няма нищо нередно, а единствено полза в поддържането на баланса между видовете, даже девойката можеше да получи награда за ентусиазма си.
цитирай
19. justxme - Тази идиотка имали акъл във празнта ...
01.09.2010 15:51
Тази идиотка имали акъл във празнта си тиква..Попринцип не съм привърженичка на кучета,но тези мъница са толкова сладки,а тая к*чка най безсърдечно ги вхърля.Толкова е тъжно..просто не могад а повярвам как може да има такива хора.Ако не иска кученцата защо не ги озтави в приют?..или дори на улицата?,но да ги хвърля.. ;xx
цитирай
20. bovari - Шокиращ.
01.09.2010 16:21
питам се какво ли насилие е претърпяло върху себе си това младо момиче, за да може да убива...или наистина има хора, които се раждат зли:(
цитирай
21. dolsineq - Има и по страшни неща, когато деца ...
01.09.2010 16:25
Има и по страшни неща, когато деца умират от глад: http://www.facebook.com/alexandar.iotzov?v=wall&story_fbid=122438061141996&ref=notif&notif_t=share_reply#!/alexandar.iotzov?v=wall&story_fbid=122438061141996&ref=notif&notif_t=share_reply
цитирай
22. vmir - 28. dolsineq,
01.09.2010 17:48
dolsineq написа:
Има и по страшни неща, когато деца умират от глад: http://www.facebook.com/alexandar.iotzov?v=wall&story_fbid=122438061141996&ref=notif&notif_t=share_reply#!/alexandar.iotzov?v=wall&story_fbid=122438061141996&ref=notif&notif_t=share_reply


Деца умират от глад поради нехайството на възрастни, деца убиват с радост, поради нехайството на възрастните. Нехайство и безразличие - това са отношения, а не работа, която да не можем да поделим.
цитирай
23. becksss - По-добре така, отколкото да ги п...
01.09.2010 17:52
анонимен написа:
По-добре така, отколкото да ги пуснат по улиците и да хапят децата.

Ти си безмозъчен тъпанар... или тъпанарка...
цитирай
24. vmir - 27. bovari - Шокиращ
01.09.2010 17:56
bovari написа:
питам се какво ли насилие е претърпяло върху себе си това младо момиче, за да може да убива...или наистина има хора, които се раждат зли:(


Специално разгледах щастливото лице на девойката, хвърляйки с такава усмивка, че дълбоки трапчинки озяряваха лицето й. Според мен не е родена убийца, а е възприела представите около себе си. И у нас все още има такива, които са възприели урока от едно време, че прблем с човек се решава най-щастливо като с тези злополучни кученца, имали нещастието да се родят в неправилния момент на неподходящото място.
цитирай
25. анонимен - :)
01.09.2010 18:16
повечето тук май ще трябва по 100 пъти на ден да се гръмват, ако знаят колко новородени кученца и котенца всекидневно биват убивани във всяко село
цитирай
26. анонимен - mama i kurvenska
01.09.2010 18:22
mama i kurvenska
цитирай
27. анонимен - Сефте :)
01.09.2010 18:42
Квото се шашкате .. човек ще рече, че геноцид е станал :D
Всички сме убивали животинки като деца, или поне сме ги мъчили ;) Нищо страшно не е станало. У нас всяка година избиваме всички котенца и кученца, които се раждат - бам у кофата с вода или направо у рЯката и готово. Винаги е било така, така и ще бъде занапред :)) В противен случай животинките ще се развъдят прекалено. Естествен подбор му се вика на това, драги деца :))
цитирай
28. анонимен - Каква човечност? Ние човеците сме ...
01.09.2010 18:58
анонимен написа:
Каква човечност? Ние човеците сме хищници. Ние се храним със животни. Пилета, прасета, агнета, телета, риби, раци, кенгуа (в Австралия), морски свинчета (в Перу), Кучета (във Виетнам), полу-излюпени яйца на патица (в южна америка) и т.н. Ние сме такива каквито природата ни е направила и не можем да станем нито вегетарианци на сила нито да спрем да сме хищници защото това било човечно и видиш ли е лошо да ядеш месо защото така си по-мил и достоен за гейското общество в което живеем.



Абсолютно съгласна!
цитирай
29. анонимен - ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ
01.09.2010 19:36
ТОЗИ ФАЛШИВ ПРОБЛЕМ СЕ РАЗДУХВА ИЗКУСТВЕНО!!!!
ТОВА НОСИ МАСА ПАРИ, НА "ЗАЩИТНИЦИТЕ НА ЖИВОТНИ"!!!!

КЛИПОВЕТЕ СА ФАЛШИВИ!!!!
ТЪРСИ СЕ СЕНЗАЦИЯ, ЗА ДА СЕ ПОЛУЧАТ ПАРИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
30. eloiz - до № 36
01.09.2010 19:48
Ти ли ще им ги дадеш тези пари, пич??? Аман от прихопати и социопати. Адски се уморих от такива копелета, копелета, които не мислят. Да бяхте мислили поне с дупетата си, анонимници...
Единствената надежда, която ми остана е, че Бог вижда. Вижда омразата в похабените души на "кучемразците"(ама, че тъпо име, но не по-тъпо от "кучелюбци"), вижда злобата на тези хора, която им отнема всичко човешко. Бог вижда и връща. С лихвите. Затова престана да ми пука за вас.
цитирай
31. анонимен - БРАВО!!!
01.09.2010 19:51
БРАВО! едно наистина правилно решение за решаване на проблема с помиярите!!!
p.s. с малоумните кучкари ,които не си отглеждат кучетата по подходящият начин/ - на двора с каишка!!!/ ,трее се действа по същият начин!!!
цитирай
32. vmir - Някои не успяват да се ориентират в проблема, смятат съчувстващите за неосведомени и дори съзират пари зад него.
01.09.2010 20:12
Всичко е възможно, но едно е сигурно – независимо дали някой може да изкара някакви пари, дали знае колко много са “нормалните” хора, които изтребват стотици котета годишно само в неговото село, това са хора, които не смятат за важно, че останалите живи същества могат да изпитват болка, да страдат, да се радват на малките си, да носят радост, дори поуки или послания с поведението си, или да бъдат по някакъв друг начин една жива час от биосистемата или обкръжаващата ни жива природа, във взаимодействие с която преминава живота ни и от начина, по който осъществяваме това взаимодействие проличават качествата ни като хора, културата ни, и потенциала ни като индивиди. Искаше ми се да дам и хубав пример, но някои коментари толкова изпростяха, че не си заслужава, простаците, които са слепи за ценностите в живота, не трябва прекалено да бъдат предупреждавани как лишават себе си от нормалните човешки радости и защо им се случва, че децата им нерядко вместо на човешки индивиди, заприличват в разсъжденията и изявите си на животни и намират отношението, което са прокламирали родителите им.
цитирай
33. анонимен - RE
01.09.2010 20:31
Абе какви кучета Бе!Днес вдигнаха хляба!Ай честито!
цитирай
34. анонимен - Това нищо не е, аз гледах още по-б...
01.09.2010 20:51
Това нищо не е, аз гледах още по-брутален клип "Дедо Ташко коли агънце"
и върха на brutality-то "Заклани агнета се продават в търговската мрежа"
и накрая по-по-най "Леля Сийка яде печено агнешко за Великден"
Това е отвратителна гавра с бедното агънце, настоявам да се вземат спешни мерки.

цитирай
35. vmir - 41. анонимен - Това нищо не е, аз гледах още по-б...
01.09.2010 21:04
анонимен написа:
Това нищо не е, аз гледах още по-брутален клип "Дедо Ташко коли агънце"
и върха на brutality-то "Заклани агнета се продават в търговската мрежа"
и накрая по-по-най "Леля Сийка яде печено агнешко за Великден"
Това е отвратителна гавра с бедното агънце, настоявам да се вземат спешни мерки.



Е, това вече е малко по-друго, но за да има хорър, е задължително при заколването на бедните животинчета, да участва и пуберът, а дяда да му вдигне ръката като на победител и гордо да оповести на селото, че пуберът вече е станал много умен, защото не му е трепнало окото да утрее беззащитно животинче.
цитирай
36. анонимен - ....НЕ САМО ШИБАН ....НО И АДСКИ ТЪП НАРОД!
01.09.2010 21:42
.....КАКВО ,СЕГА......НЯМА ДА ЯДЕМЕ ВЕЧЕ,ЗАРАДИ НЯКОЛКО ИЗКУКАЛИ ЗАЩИТНИЦИ НА ЖИВОТНИ????!

АМИ ПОЧВАЙТЕ ,ДА ПАСЕТЕ ТРЕВА ,БЕ......ТЪПАНАРИ СМОТАНИ !!!!
ПОКРАЙ ТРАММВАЙНАТА ЛИНИЯ ОТ РАБОТАТА ДО В КЪЩИ .....ЩЕ СЕ НАВЕЧЕРЯТЕ НА ДАЛАВЕРА!
ДА ВИ Е СЛАДКО!!!!!
цитирай
37. анонимен - Estestveno
01.09.2010 22:16
Всички които се вазмущавате на тази гледка, от къде мислите че идва месото в чиниите ви? Всички ние непряко сме еди убийци, макар и да не искаме да си го признаем. Колко животни убиваме само и само да се наядем!?
цитирай
38. vmir - Абе, ви е луди ли сте, бе? Или коефициента ви на интелигентност е колкото на 6 годишно хлапе?
01.09.2010 23:04
Не правите ли разлика между убиване и отношение, или яденето ангажира целият ви наличен интелект? Никой ли не ви е казал, че човек убива за да не умре, а не убива, за си прави кеф. Утре децата ви може да утрепят и вас самите за кеф, а ако ги е страх от вас, ще си направят кефа, като убият някой неподозиращ. Толкова ли е трудно за разбиране? Баси уникално тъпите същества, че и ще поучават на всичкото отгоре!
цитирай
39. pelikan4o - малее...
01.09.2010 23:42
над 4000 прочитания, 44 коментара, и даже най-отгоре на 1ва страница...
е това не го очаквах.Но да се върна на коментарите,има далеч по-брутални клипове отностно това, което ядем дори в youtube:
meet your meat: http://www.youtube.com/watch?v=VIjanhKqVC4 janhKqVC4
ще го пусна в поста,за да знаят хората какво всъщност консумират.
Явно моите възгледи за живота се различават коренно то тези на момичето то клипа /а и на някои от анонимно коментиращите/, но всичко си е до възпитание и ценностна система. Много лесно е да си разрушител далеч, по-трудно да си създател.
цитирай
40. анонимен - Глезльовци
02.09.2010 01:00
И сега какво- предполага се че щом съм го изгледал трябва да се разчуствам и да стана веган ли? Малко трудно ... Да, гледката може и да е грозна, но в такъв свят живеем, някои от нещата в клипа съм виждал да се прилагат и на хора ... Пък и всички участници са някакви реднеци-садисти (в Европейския съюз мисля че е малко по-добро положението). Съгласен съм че бранша има нужда от модернизация и повече контрол (особено за фуража, хормоните и антибиотиците, вноса на 10-15 годишно дълбоко замразено и тнт), но как по-дяволите си го представяте да се изхранва 6 милиардното човешко население без месо ?
От моя гледна точка да си веган или вегетарианец е признак на разглезеност и охолство. Ако бяхте обаче родени на някои места в Африка и дори плаващите ви ребра изпъкваха, не само нямаше да ви занимават подобни проблеми, а навярно щяхте да сте готови да отнемете човешки живот за една хубава пържола.
цитирай
41. анонимен - Всички които се вазмущавате на тази ...
02.09.2010 01:18
анонимен написа:
Всички които се вазмущавате на тази гледка, от къде мислите че идва месото в чиниите ви? Всички ние непряко сме еди убийци, макар и да не искаме да си го признаем. Колко животни убиваме само и само да се наядем!?
Убиец на какво? Да убиеш животно за да се нахраниш е нещо което е повече от естествено, нещо което НАШИЯ вид е правил хиляди години за да оцелее. Живота на животните има стойност толкова до колкото те могат да бъдат от полза за човечеството, защото ние сме от двете страни на барикадата, ние сме един вид, а кучетата например са друг вид. Накрая винаги оцелява най-силния - това е закона на еволюцията.
цитирай
42. анонимен - Mnogo hora smqtat 4e jestokost kym ...
02.09.2010 01:53
Mnogo hora smqtat 4e jestokost kym jivotno e samo da biesh i ubivash ku4eta :D
Tezi koito sa bili za hrana mojelo...
цитирай
43. анонимен - Нищо ново
02.09.2010 08:59
Това, че не искаме да гледаме безмислената жестокост на някой глупак не значи, че тя спира да съществува. Значи, че си измиваме ръцете и упорито отказваме да създадем гражданско общество. Гражданското общество налага общоцивилизационните ценности, коригира самозабравилите си властници, прави революции и освобождава духа. При нас също имаше изкривени прояви на общественото недоволство, но те бяха манипулирани и режисирани, което отново е проява на стадния принцип. Този клип ще даде повод на много индивиди от нашето изключително завистливо и егоистично население да "блеснат" с простотията си. Иначе тъпата п.тка от клипа е безинтересна. Интересна е разнопосочната реакция.
цитирай
44. vmir - 49. анонимен - Mnogo hora smqtat 4e jestokost kym ...
02.09.2010 09:25
анонимен написа:
Mnogo hora smqtat 4e jestokost kym jivotno e samo da biesh i ubivash ku4eta :D
Tezi koito sa bili za hrana mojelo...


Едно е да те гръмне умиращ от глад извратеняк, друго и да те гърмят от прозорците за забавление. Едно е да умреш от болест, друго е да умреш, защото са те изхвърлили, дори и заради болест. Главата е за мислене, не е за закачалка.
цитирай
45. анонимен - prosto nqmah sili da go izgledam ...
02.09.2010 10:03
prosto nqmah sili da go izgledam celiq film. Gospod da pazi tezi hora
цитирай
46. анонимен - ДО 48/ НЕ РАЗБРАНА ЕВОЛЮЦИЯ
02.09.2010 10:24
Убиец на какво? Да убиеш животно за да се нахраниш е нещо което е повече от естествено, нещо което НАШИЯ вид е правил хиляди години за да оцелее. Живота на животните има стойност толкова до колкото те могат да бъдат от полза за човечеството, защото ние сме от двете страни на барикадата, ние сме един вид, а кучетата например са друг вид. Накрая винаги оцелява най-силния - това е закона на еволюцията.

УЖАСЕНА СЪМ ОТ КЛИПА !!! УЖАСЕНА СЪМ И ОТ КОМЕНТАРА НА 48 !!!

В еволюцията на живота няма барикади ! Всички живи същества еволюира , адаптирайки се към изменящите се условия на живот , само човека не еволюира , а ДЕГРАДИРА - и клипа го доказва ! Как си мислите , че ужасът от тази мъчителна смърт на хайванчетата се изгубва със смърта им ............... да ама не !!!!!!!! ТОЗИ УЖАС И СТРАХ СЕ КОДИРА ВЪВ ВСЯКА КЛЕТКА НА МЪРТВОТО ЖИВОТНО ..........., И ПОЗНАЙ КАКВО СЕ СЛУЧВА , ПОГЛЪЩАЙКИ "СОЧНАТА" ПЪРЖОЛА !!! В ПРИРОДАТА НИЩО НЕ СЕ ГУБИ - ДОРИ И УЖАСЪТ ОТ СМЪРТТА !!! ЧОВЕЧЕСТВОТО НИКОГА НЕ Е ПОГЛЪЩАЛО ТАКИВА КОЛИЧЕСТВА МЕСО , НИКОГА НЕ УБИВАЛО ТОЛКОВА МНОГО И ТАКА ЗВЕРСКИ .......... АКО НЕ СЕ ПРОМЕНИМ СЪС СИГУРНОСТ НЯМА ДА ОЦЕЛЕЕМ .............. А , И ТРЙБВА ЛИ ???
цитирай
47. анонимен - Не анонимен
02.09.2010 11:13
Може би е по добре като в България, да ги беше пуснало това момиче по улиците тези кучета, да хапят и плашат хората след като порастнат. Според мен, когато не можеш или не искаш да се грижиш за едно същество, не го създавай. Иначе човек убива животни за храна и защита /уличните и агресивните кучета трябва да се избият, а малките /бебенцата/, като тези в клипа, да се държат в приют за определен период и ако не бъдат осиновени, да се приспиват, но определено Бг моделът не е правилен в момента, трябва да се наложи ред при животни и хора. Ама не виждам как ще стане в БГ.
р. s. Аз никога не съм измъчвал животни. А кучкарите са алчни уроди.
цитирай
48. анонимен - жоре жоре жоренце
02.09.2010 13:07
becksss написа:
анонимен написа:
По-добре така, отколкото да ги пуснат по улиците и да хапят децата.

Ти си безмозъчен тъпанар... или тъпанарка...

Жоре,....Жоренце...обоснови се поне или не ти достига сиво вещество....явно и ти си от ония селски типажи дето са свикналии да имат куче в двора и отивайки към големия град са взели и селското със себе си....не знам дали имаш деца (или си импотентен глупак), но ако детето ти се върне разревано с разкъсани дрехи, тогава тъпанара ще си ти!!!
цитирай
49. анонимен - Убиец на какво? Да убиеш животно за ...
02.09.2010 14:09
анонимен написа:
Убиец на какво? Да убиеш животно за да се нахраниш е нещо което е повече от естествено, нещо което НАШИЯ вид е правил хиляди години за да оцелее. Живота на животните има стойност толкова до колкото те могат да бъдат от полза за човечеството, защото ние сме от двете страни на барикадата, ние сме един вид, а кучетата например са друг вид. Накрая винаги оцелява най-силния - това е закона на еволюцията.

УЖАСЕНА СЪМ ОТ КЛИПА !!! УЖАСЕНА СЪМ И ОТ КОМЕНТАРА НА 48 !!!

В еволюцията на живота няма барикади ! Всички живи същества еволюира , адаптирайки се към изменящите се условия на живот , само човека не еволюира , а ДЕГРАДИРА - и клипа го доказва ! Как си мислите , че ужасът от тази мъчителна смърт на хайванчетата се изгубва със смърта им ............... да ама не !!!!!!!! ТОЗИ УЖАС И СТРАХ СЕ КОДИРА ВЪВ ВСЯКА КЛЕТКА НА МЪРТВОТО ЖИВОТНО ..........., И ПОЗНАЙ КАКВО СЕ СЛУЧВА , ПОГЛЪЩАЙКИ "СОЧНАТА" ПЪРЖОЛА !!! В ПРИРОДАТА НИЩО НЕ СЕ ГУБИ - ДОРИ И УЖАСЪТ ОТ СМЪРТТА !!! ЧОВЕЧЕСТВОТО НИКОГА НЕ Е ПОГЛЪЩАЛО ТАКИВА КОЛИЧЕСТВА МЕСО , НИКОГА НЕ УБИВАЛО ТОЛКОВА МНОГО И ТАКА ЗВЕРСКИ .......... АКО НЕ СЕ ПРОМЕНИМ СЪС СИГУРНОСТ НЯМА ДА ОЦЕЛЕЕМ .............. А , И ТРЙБВА ЛИ ???

Боже колко глупост има този свят! Значи според теб не трябва да убаваме никакви животни, а ако някой случайно го направи да бъде наказан със смърт, дори и да става дума за муха /нали и тя е ЖИВОТИНКА/? И да естествено, че в природата всеки вид стой от едната страна на барикадата, а другите видове стоят на своята си барикада и се стремят просто да ОЦЕЛЕЯТ и ако възможно да ПРОСПЕРИРАТ. Защо не обясниш на лъвете колко е жестоко да убиват антилопи за да се хранят? Антилопата също умира в страшни мъки в някой от случайте тя бива изяждана докато е още жива! По твоята логика трябва да избием всички хищници на планетата за да елиминираме жестокостта и насилието. И как реши, че човека деградира? Май само ти си деградирала! Самия факт, че животински вид има необходимите знания и умения, за да променя природата според собствените си нужди е атестат за еволюционно развитие. Вие псевдо природозащитниците дори не знаете срещу кой и какво се борите.
цитирай
50. анонимен - ужасена или не 5 пари не давам аз съм ...
02.09.2010 15:06
ужасена или не 5 пари не давам аз съм ужасен от това че жени определят бъдещето на България с гласовете си но такова е времето педерастко изколил съм почти всички видове домашни животни и дори се гордея с това приближава ме до природата и реалноста от хиляди години досега
цитирай
51. анонимен - осъзнайте се
02.09.2010 15:08
Тук съм съгласен с nefelin - Сигурен съм че дядовците на всеки от вас са избили маса кучета и котки точно по подобен начин. Едно време по селата така се е правило, защоот са ги смятали за вредители. Практика е на Балканите, а подозирам, че и не само тук. Не случайно това момиче е от Босна, ако видите коментарите. И това момиче едва ли го прави за удоволствие. Най-вероятно баща и е казал да го направи.
Може да не изглежда хуманно, но всъщност е най-хуманния начин за умъртвяване на село, без да се използва пушка. Другите варианти са да ги пребие, да ги запали, да ги отрови, да ги остави да измрат от глад...
Животът на някои места продължава да е тежък и хората са сурови и се справят по свой начин. Това тук не е целенасочено мъчение на животни от садисти - осъзнайте се!
цитирай
52. анонимен - до 56
02.09.2010 15:13
"Самия факт, че животински вид има необходимите знания и умения, за да променя природата според собствените си нужди е атестат за еволюционно развитие. Вие псевдо природозащитниците дори не знаете срещу кой и какво се борите...." ЕЙ, многознайко, направо ме срази с това заключение. Не знам точно кое е атестат за еволюционно развитие според теб... Но ако не съблека гол и те оставя в гората дали ще оцелееш, а? И дали случайно ще успееш да промениш природата за твоите нужди, нещастник жалък?!?!? Такива като теб, все сте наясно с природата, с хората, със законите и най-вече с животните.... Все мислите за стомасите си - как не ги напълнихте бе? От толкова големи и еволюционно развити разбирачи като теб човечеството затрива планетата, на която живее. Толкова сте жалки и като се изправите срещу ПРИРОДАТА сте едни такива насрани, щото сте много велики и можете да се справите с нея, нали....
цитирай
53. анонимен - до 59
02.09.2010 15:18
Никога по нашите земи кучетата и котките не са били смятани за вредители - вземете и малко се ограмотете. Този начин на избиване е последните стотина години "излязъл на мода". А че момичето го прави за удоволствие - то е видно! И даже и на клип са го снимали, за да демонтрират героизма, който са проявили. Може на много места така да правят и така да живеят, но клипът е съвсем целенасонено сниман, за да се покаже точно това, което виждаме. А и тая изродка е абсолютно наясно какво и защо го прави и е доволна - гледайте по-внимателно и ще го видите.
цитирай
54. анонимен - до 60
02.09.2010 15:33
Никога ли???
Аз съм го видал с очите си и съм чувал достатъчно разкази. В селото на дядо ми от незапомнени времена унищожават котила по подобен начин. И го правят без капка свян или садизъм. Котките се смятат за опасни, защото нападат пилетата (едно време се гледаха много пилета). От кучетата пък остават живи само тези, които покажат, че са послушни и се поддават на дресировка - т.е. стават за пазачи и овчарски кучета. Всичко останало се унищожава.
Дядо ми ми е раказвал, че е научил това от дядо си, а дядо ми беше набор 1892г. Т.е. Неговия сигурно е бил роден към 1840г. Никога не съм знаел...но предполагам. Само в моя род имам доказатеслство, че се е практикувало нещо подобно от преди 150 г. В това село до преди 15г. никога не е имало бездомни животни (кучета и котки). И не случайно. Селото е голямо - едно време имаше към 1000 жители.

Сега има една новина за загинало 19 годишно момче от мина в Босна.Баща му знаел, че гората е минирана, но въпреки това СИ ПЛАЩАЛ за да ходи там да събира дърва, за да си изхранва семейството. И накрая синът му умира от противопехотна мина. Бащата го носи 1,5 км на ръце, докато му изтича кръвта.
Това е същата Босна, в която се случва това с кученцата - мислите ли, че хора, които живеят в такава среда им трепва сърцето за бездомни кучета
Забелязваш ли, че в никакъв момент момичето не шпоглежда към камерата? Не се смее или нещо такова, както е в нарочно заснетите клипове?
цитирай
55. анонимен - vie ste umopomra4eni! namesto da prodade tezi kutreta v nekoi kitaiski restorant tuka gledame kak karat bezmotorni frkoleti. a 4iba
02.09.2010 16:26
shokirasta e kliukarstinata okolo tozi klip. vseko pse moje da pluva. mackata gi e zavela da trnirat skokove vyv voda- utre ako izkarat drug klip kak systata macak si pribira psetata obratno w kosha i im bie kokain zada sa po veseli kogato letiat pri skokovete-ko she praime-shokirani ste buteli be kauni.
izbivat hora, rushat dyrjavi-ko me interesuvat 6 pseta dali trenirat ili im razkazvat prikazkite za fr4astoto kilim4e.
цитирай
56. анонимен - до 61
02.09.2010 16:58
Странно, никак не ми се връзва с това, което знам от моите роднини.... Точно обратното е на това, което казвате. За хищник се е смятала невестулката - тя е трепела кокошките, а котката се е смятала за пазител на домашното огнище. НЕ знам да са трепали кучета, но знам, че баба ми, Бог да я прости, като дете я хапе бясно куче, и въпреки това тя до края на живота си обожаваше и обичаше кучетата - въпрос на възпитание и мироглед! Дано да няма много такива села като Вашето...., което може би се намира нейде из Северна България (предполагам). А относно клипа - категорично не съм съгласна. Вярно е , че не поглежда към камерата, но то се вижда, че е не го прави насила, а напротив. Достатъчно съм се занимавала с кино и с камери и мога да ги преценя някои фактори.
цитирай
57. dnn - Я колко възмутени от законите на природата.
02.09.2010 16:58
Единствения проблем е, че хората могат да правят това за удоволствие. Останалото е природен закон.
цитирай
58. dnn - ... да не забравя
02.09.2010 17:01
не се правете на миловидни когато има кой да свърши мръсната работа вместо вас. или пък ако сте толкова жаловити може да минете на плодове и зеленчуци.
цитирай
59. анонимен - "Самия факт, че животински ...
02.09.2010 18:52
анонимен написа:
"Самия факт, че животински вид има необходимите знания и умения, за да променя природата според собствените си нужди е атестат за еволюционно развитие. Вие псевдо природозащитниците дори не знаете срещу кой и какво се борите...." ЕЙ, многознайко, направо ме срази с това заключение. Не знам точно кое е атестат за еволюционно развитие според теб... Но ако не съблека гол и те оставя в гората дали ще оцелееш, а? И дали случайно ще успееш да промениш природата за твоите нужди, нещастник жалък?!?!? Такива като теб, все сте наясно с природата, с хората, със законите и най-вече с животните.... Все мислите за стомасите си - как не ги напълнихте бе? От толкова големи и еволюционно развити разбирачи като теб човечеството затрива планетата, на която живее. Толкова сте жалки и като се изправите срещу ПРИРОДАТА сте едни такива насрани, щото сте много велики и можете да се справите с нея, нали....
О да ще успея да оцеля в природата, защото за разлика от теб аз съм стъпвал в гора /и то многократно/! Ти само знаеш да лаеш пред монитор във вас, но напракти си нямаш предства за природата около теб! В природата смърта и живота вървят ръка за ръка - там ревливи момиченца не виреят, там оцелява само по умния, приспособимия и/или силния! Гледай си там миризливия помяр или някакъв друг домашен любимец и не давай акъл, които при теб очевадно напълно отсъства!
цитирай
60. анонимен - бъдете коректни и не се правете на 6 без 10
02.09.2010 23:07
значи прочетох доста тъпи коментари така се е процедирало в предишните времена това е проблема че в такива ферми се отглеждат и се колят по такива методи заради свръх неселението на земята и проблема с изхранването на хората по земята и това отвратилено отношение спрямо животните е съществувало от като свят светува но с времето нещата се променят и убиването им става по по-хуманен начин да не мислите че в" Родопа"са правили нещо по-различно с което вие всички сте яли кюфтета и кебапчета и прясно месо на фурна така че коментарийте малко по-реално и не си изказвайте тъпите мнения
цитирай
61. анонимен - хората са месоядни
02.09.2010 23:35
Човека е върховния хищник.
Учудващо е че някой от хората искат да са крави! Както би казал Дарвин, нека ги оставим да изчезнат.
Ако някой наистина иска да подобри нещата във фермите, нека се борим за 3 неща:
1. Регулация и зверски котрол на животновъдството.
2. Държавно регулирана употреба на хранителните излишъци.
3. Намаляване на естествения прираст на хората.

Когато хищниците намалеят, или минат на диета без преяждане, на-плячката и е по лесен живота.
цитирай
62. анонимен - !??!?
03.09.2010 02:51
Da ne si habq vremeto da psuvam s tiq 2000 simvola che nqma da mi stignat i 100000 iskam samo takiva hora koito prichinqvat takiva neshta da im se sluchi sashtoto nishto poveche ama za razlika ot jivotnite nqma da si otidat tihomalkom am shte kreshtqt revat i oserat celite gadni izvergi i vsi4ki vie grozni povredeni hora koito ste komentirali che tova neshto e normalno
цитирай
63. анонимен - Срамота!
03.09.2010 14:41
При бай Тошо нямаше такива неща!!!

Много ме кефите, като вземете да се захласвате по подобни клипове.
Това ви кара да се чувствате извисени и добри? Нали?
А нощем се чудите "Това че изневерявам на половинката, че лъжа приятелите си и че прецаках колегата в офиса, не е много лошо? Нали? Ми в крайна сметка, всички го правят!"

Един съвет от батко - Спасете първо себе си. После се грижете за пилетата!
Егоисти и лицемери. Край няма.
цитирай
64. анонимен - младата убийца на кученца е открита ...
04.09.2010 02:07
младата убийца на кученца е открита и заловена, но понеже е на 12г. наказанието ще понесат роднините, а то е до 6000 евро глоба.
Повече тук http://www.fudzilla.com/home/news/latest/police-nab-puppy-killer
цитирай
65. анонимен - Такива клипове показват колко м...
05.09.2010 19:57
Такива клипове показват колко много тъпи нещастмици има на този свят-говоря за някой от коментаторите А иначе искам да питам от коя година е клипа с кланниците или каквото са там и кой и как ги е заснел ОЧАКВАМ ОТГОВОР
цитирай
66. darktales - Гордото "мъжко" дев...
06.09.2010 12:38
vmir написа:
Гордото "мъжко" девойче е рускиня, а там социализмът има далеч по-дълбоки корени... Обяснимо е все още и у нас състраданието да се приравнява с педерастията - преди 20 години направо щяха да приемат за невменяемост съчувствието към садистично убитите животинки, а официозните психолози до един щяха великодушно да доказват, че няма нищо нередно, а единствено полза в поддържането на баланса между видовете, даже девойката можеше да получи награда за ентусиазма си.


Лъжеш, и то нарочно.
Аз пък проверих също нарочно. Не е рускиня, босненка е. Дето се вика, балканска съседка.И после, като се обяснява това или онова с някакви национални особености, редно е човек да си помисли как стоят нещата при собствената му нация. В частност, ние от страната на "весените" кучета, на зимния касапски фест и на четирите зарязани по дряновски кучешки лапи едва ли имаме много основания да гледаме отвисоко когото и да е, когато се обсъждат подобни неща. Плюс това, за да сме обективни докрай, през соца имаше много лоши неща, но пък никой не е възпитавал целенасочено жестокост към животните. Коледното клане, когато пияни веселяци влачат и колят квичащото прасе пред цялата рода, а също и "весенето" датират от времена, когато даже не е била измислена думата "социализъм".
цитирай
67. анонимен - jTVSdoJVfDv
24.05.2011 15:18
aInzf9 <a href="http://anwzwtghgkfg.com/">anwzwtghgkfg</a>
цитирай
68. анонимен - iZNZRuUM
25.05.2011 13:57
l4zYOP <a href="http://egzeraydwxyn.com/">egzeraydwxyn</a>
цитирай
69. анонимен - dfAIFSRv
25.05.2011 20:09
lngOKD , [url=http://bawgtfyafdwx.com/]bawgtfyafdwx[/url], [link=http://nzxvqakzbpwe.com/]nzxvqakzbpwe[/link], http://xzpndjxopmff.com/
цитирай
70. анонимен - WJmRejWJg
28.05.2011 14:15
nu5d7q <a href="http://otzyqtpvflyq.com/">otzyqtpvflyq</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pelikan4o
Категория: Забавление
Прочетен: 2365470
Постинги: 425
Коментари: 2114
Гласове: 3811
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930