Блогрол
1. Mоя блог DREXBLOG.TK
2. СЪДЪРЖАНИЕ
3. Ремонт на Компютри
4. Los Alamos National Lab
5. NewScientist
6. Above Top Secret
7. WebPark
8. Daily Galaxy
9. Тechnology Review
10. Daily Mail
11. Crop Circle Connector
12. spacenewsbg
13. bgnauka
14. sci-bg
15. agencyscience
16. universetoday
17. Ancient Bulgaria
18. SOHO
19. Ooparts
20. allworldtreasures
21. компютърни съвети
22. Личното ми пространство
23. Crop Circle Analysis
2. СЪДЪРЖАНИЕ
3. Ремонт на Компютри
4. Los Alamos National Lab
5. NewScientist
6. Above Top Secret
7. WebPark
8. Daily Galaxy
9. Тechnology Review
10. Daily Mail
11. Crop Circle Connector
12. spacenewsbg
13. bgnauka
14. sci-bg
15. agencyscience
16. universetoday
17. Ancient Bulgaria
18. SOHO
19. Ooparts
20. allworldtreasures
21. компютърни съвети
22. Личното ми пространство
23. Crop Circle Analysis
Постинг
02.07.2009 16:00 -
нов тип ДВГ с тороидална горивна камера "MYT"
След време двигателите с вътрешно горене ще отидат в музея. Но въпреки това, понякога се появяват интересни технически решения: http://www.angellabsllc.com/index.html - нов тип двигател с вътрешно горене с тороидална горивна камера
На тази снимка с лявата си ръка изобретателят сочи MYT двигателя, с дясната се е опрял на конвенционален дизелов двигател със същата мощност.
Особености:
тороидална форма на цилиндрите, много добре уравновесен, 10 пъти по-малки габарити и маса от конвенционален ДВГ и 1,5 по-малки от ротационен ДВГ, оптимална форма на горивната камера за разлика от ротационните, възможност за постигане на много сериозни стойности на степента на сгъстяване (пряко отразяващо се върху термодинамичното КПД), възможност за горене на всякакви тежки горива и др. боклуци, движение на буталата по абсолютно успоредна на цилиндъра линия, много просто шибърно газоразпределение, по-малко части и механични вибрации, повече горивни камери, събрани в малък обем, голям и равномерен въртящ момент на ниски обороти, изключително голяма равномерност на работните тактове (16 работни такта за един оборот на изходния вал!).
Основен недостатък, от който страдат всички известни схеми на двигатели, включително ротационните, е това, че рамото на газовата сила не се увеличава непрекъснато при движението на буталото към края на разширението, така че да компенсира намаляващото налягане на газовете. Тоест сумарният въртящ момент (намаляваща газова сила, умножена по намаляващо рамо) след средата на работният ход започва да спада, следователно газовете не могат да се разширят докрай, преодолявайки съпротивителният момент и се изпускат с високо съдържание на неоползотворена енергия в тях (налягане + температура), нужда от използване на охладителна система и шумозаглушител. Невъзможността на газовете да се разширят докрай е пряко свързана с термодинамичното КПД.
Този недостък е избягнат в схемата на Стефан Стоянов, която е предмет на друга тема.
Друг потенционален проблем е уплътнението на газовете, но същият при ротационните тип Ванкел е много по-сериозен.
Схеми и анимации:
http://www.angellabsllc.com/resourse.html
В прикаченият Excel-ски файл има анимация и графики на всички рамена и сили. Анимацията се стартирва с натискане на стрелката, намираща се в полето Е1.
В тази тризмерна цветна анимация се виждат работните ходове:
http://www.angellabsllc.com/video/mytengine3d.wmv
източник:
http://forum.beinsa.info/index.php?topic=887.0
На тази снимка с лявата си ръка изобретателят сочи MYT двигателя, с дясната се е опрял на конвенционален дизелов двигател със същата мощност.
Особености:
тороидална форма на цилиндрите, много добре уравновесен, 10 пъти по-малки габарити и маса от конвенционален ДВГ и 1,5 по-малки от ротационен ДВГ, оптимална форма на горивната камера за разлика от ротационните, възможност за постигане на много сериозни стойности на степента на сгъстяване (пряко отразяващо се върху термодинамичното КПД), възможност за горене на всякакви тежки горива и др. боклуци, движение на буталата по абсолютно успоредна на цилиндъра линия, много просто шибърно газоразпределение, по-малко части и механични вибрации, повече горивни камери, събрани в малък обем, голям и равномерен въртящ момент на ниски обороти, изключително голяма равномерност на работните тактове (16 работни такта за един оборот на изходния вал!).
Основен недостатък, от който страдат всички известни схеми на двигатели, включително ротационните, е това, че рамото на газовата сила не се увеличава непрекъснато при движението на буталото към края на разширението, така че да компенсира намаляващото налягане на газовете. Тоест сумарният въртящ момент (намаляваща газова сила, умножена по намаляващо рамо) след средата на работният ход започва да спада, следователно газовете не могат да се разширят докрай, преодолявайки съпротивителният момент и се изпускат с високо съдържание на неоползотворена енергия в тях (налягане + температура), нужда от използване на охладителна система и шумозаглушител. Невъзможността на газовете да се разширят докрай е пряко свързана с термодинамичното КПД.
Този недостък е избягнат в схемата на Стефан Стоянов, която е предмет на друга тема.
Друг потенционален проблем е уплътнението на газовете, но същият при ротационните тип Ванкел е много по-сериозен.
Схеми и анимации:
http://www.angellabsllc.com/resourse.html
В прикаченият Excel-ски файл има анимация и графики на всички рамена и сили. Анимацията се стартирва с натискане на стрелката, намираща се в полето Е1.
В тази тризмерна цветна анимация се виждат работните ходове:
http://www.angellabsllc.com/video/mytengine3d.wmv
източник:
http://forum.beinsa.info/index.php?topic=887.0
1.
анонимен -
nyyQfxofSHnNwu
24.05.2011 04:32
24.05.2011 04:32
That's the best asnewr of all time! JMHO
цитирай
2.
анонимен -
AvQPEejqgEsMPb
24.05.2011 15:44
24.05.2011 15:44
CzjhFJ <a href="http://wzrziwhqdokw.com/">wzrziwhqdokw</a>
цитирай
3.
анонимен -
zGYJhwBq
25.05.2011 17:52
25.05.2011 17:52
Rb3ksX , [url=http://gwuhrncpzkbr.com/]gwuhrncpzkbr[/url], [link=http://mavcothefkui.com/]mavcothefkui[/link], http://wnzazyqeexbf.com/
цитирай
4.
анонимен -
VxAPWrkW
28.05.2011 12:35
28.05.2011 12:35
7vZ8P1 <a href="http://giqllmudjkue.com/">giqllmudjkue</a>
цитирай
5.
анонимен -
ryHFKueuhoqzY
31.05.2011 18:44
31.05.2011 18:44
tIHt5r , [url=http://ymvjwhqqjsqm.com/]ymvjwhqqjsqm[/url], [link=http://bircttbjkhhh.com/]bircttbjkhhh[/link], http://qmysadmmcbji.com/
цитирай